Ghid de supravieţuire în call center (şi orice altă corporaţie multinaţională) / Camelia Bucur

9786066647663

Produs nou

Autor: Camelia Bucur

Anul apariţiei: 2017

Nr. pagini: 175

ISBN: 978-606-664-766-3

More details

23,81 lei

Adăugaţi la lista dorinţelor

Număr de pagini 175
Format 130x200
Tip Copertă Broșată
Anul apariţiei 2017
ISBN 978-606-664-766-3

Te-ai trezit după câțiva ani la același loc de muncă, pe același post, la aceeași firmă, cu toate că erai sigur că, după ce termini facultatea, o să schimbi lumea? Te enervează colegii și ai ajuns să le știi toate ticurile și glumele pe de rost? Te sperie gândul de a-ți da demisia și, cu toate astea, visezi în fiecare seară ce față ar face managerul dacă a doua zi chiar ți-ai da-o? Te-ai săturat de program, pauză luată pe grafic, aceleași fețe, aceleași texte stupide repetate la nesfârșit, certuri absurde, șușoteli pe la colțuri, țigări fumate rapid, că ți se termină pauza și, per total, de tot ce înseamnă 8 ore plătite pe zi, 5 zile pe săptămână? Atunci clar lucrezi la un call center (sau la orice altă multinațională). De prea mult timp. Nu dispera, nu ești singurul. Și, pentru a-ți dovedi asta, ți-am pregătit un Ghid de supraviețuire în call center (și orice altă corporație multinațională) în care nu e vorba despre posibilități de avansare, spirit de echipă și satisfacția pe care o resimți la sfârșitul zilei, ci despre ce ai văzut, ai trăit și te-a enervat cu adevărat. Sau despre ce trebuie să știi dacă visezi să devii corporatist…

Nu sunt opinii ale clienților în acest moment.

Write a review

Produse asemănătoare